ofte stillede spørgsmål

Velkommen til min
Ofte Stillede Spørgsmål-side.

Her har jeg samlet svar på nogle af de mest almindelige spørgsmål, som mine kunder ofte har. Uanset om du er nysgerrig på min teknikker, ønsker at vide mere om mine produkter eller bare leder efter generelle oplysninger om min salon

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Velkommen til min Ofte Stillede Spørgsmål-side.

Her har jeg samlet svar på nogle af de mest almindelige spørgsmål, som mine kunder ofte har.

Du er altid velkommen til at ringe til mig på (+45) 93 94 07 22 for at booke din næste tid eller KLIK HER for at booke online

Du kan betale med MobilePay eller med kontanter.
MobilPay
Afbestilling skal ske online eller telefonisk på +45 93 94 07 22 senest 3 timer før din aftalte tid. Jeg modtager ikke afbud på mail, sms eller sociale medier. Ved afbestilling senere end 3 timer før eller ved udeblivelse opkræves et gebyr på 50% af behandlingens pris.

Ved afbestilling senere end 3 timer før eller ved udeblivelse opkræves et gebyr på 50% af behandlingens pris.

Rædersgade 1-3 – Se rutevejledning

Nej, der er ingen grund til at du vasker dit hår på dagen du kommer forbi, håret er kun nemmere for mig at arbejde med når det har lidt struktur.

Jeg sælger kun produkter, jeg selv kender og kan stå inde for, så du kan få den lækre salonfornemmelse med hjem på badeværelset. Jeg forhandler Kevin Murphy og k18 leave-in molecular repair hair mask.

Hvis du går og drømmer om et langt sundt hår, anbefaler jeg at du skubber din frisør tid til hver 2-3 måned, alt efter din hjemmepleje.

Ja det kan man. Der er normalt 2-3 dages leveringstid. Kom ind i salonen, så kigger vi på det.